Dela med sig av musik

Lunchade med Ingela idag. Kyckling med grönsaker i röd curry, mycket gott. Men jag måste ändå klaga på att det blev kyckling. Det är ju det enda vi äter till lunch - oavsett om vi köper med oss mat upp till kontoret eller äter ute.

Det stora samtalsämnet vid lunchbordet var musik. Ingela och jag delar musiksmak i mångt och mycket, vilket kan vara väldigt givande då vi tipsar varandra om nya artister och låtar som vi hör. Idag gillar jag främst Ingelas sätt att beskriva en låt som hon verkligen gillar, men som hon inte vet vad den heter eller vem som sjunger.

"Den har en konstig text, och han svär och säger knäppa saker"

Jag tog den på första försöket efter den beskrivningen. Markus Krunegård - Jag är en vampyr. Hon ska få låna skivan Markusevangeliet av mig. Ska även ta med mig Håkans senaste imorgon, och Peggy Lejonhjärta.


Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja, visst är dom! Dom är helt fantastiska!!

2008-04-22 @ 18:40:25
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0