För lätt till tårar

Jag är en sån där människa som kan börja gråta för ingenting. Ibland krävs det inte mycket alls. Det kan vara oerhört pråfrestande i vissa situationer. Jag kan sitta och försöka hålla det inne så mycket som det bara går, och sen kommer några ord som bara gör att det brister och jag sitter och snyftar så att jag knappt kan andas. Och försöka prata då och berätta hur jag tänker och vad jag känner - det är näst intill omöjligt.

Jag måste försöka tuffa till mig lite. Även om det är tårar av ilska måste de bort. Eller åtminstone inte användas lika ofta. För de gör att jag automatiskt hamnar i ett underläge. Men hur slipar man bort något sådant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0