Högklackat inomhus

Har hela kvällen gått runt med mina svarta pumps inne i lägenheten. Jag köpte dem för längesedan, har för mig att det var någon gång i höstas, men har inte använt dem en enda gång. De klämmer lite för mycket fram på foten. Tråkigt, med tanke på att de är riktigt söta.
Jag tycker att det är onödigt att ha skor som jag inte använder. Därför har jag beslutat mig för att töja ut de här pumpsen, så att de ska bli betydligt bekvämare att gå i. Då kommer jag använda dem hela tiden, och de kommer att bli mina favoritskor. Jag har nästan lyckats övertyga mig själv.

Har de senaste dagarna gått omkring i pumpsen hemma i lägenheten. Ja, nu springerj ag inte runt alltför mycket här hemma, men när jag går någonstans sitter de på fötterna. Har inte märkt någon skillnad hittills, men ger jag det bara lite tid, så... Någon gång måste de bli bekväma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0