Kattspya på mina kläder

Kom hem från stallet för ett tag sedan, och slängde av mig ridkläderna för att ställa mig i duschen. Med facit i hand borde jag inte ha lagt dem på golvet. När jag kom ut från duschen hade katten spytt på dem. Inte fräscht alls. Men jag kan inte vara arg på henne, även om jag hade föredragit att hon hade spytt på golvet.
Så nu harj ag torskat kattspya. Ska nog smita ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tid idag. Ser helst att de där fläckarna försvinner så fort som möjligt...

Hon är rätt lättskrämd, lilla Colfax. Jag öppnade dörren till min franska balkong, tänkte att det kan vara trevligt att släppa in lite frisk luft. Först var hon jättenyfiken, men sedan sprang hon och gömde sig under mitt överkast på sängen. Det har hon aldrig gjort förut. Det kanske blev lite för läskigt för hene...


Kommentarer
Postat av: En du känner

Om du gissar rätt på första försöket vem detta kommer ifrån. lovar jag dig något du kan använda till att köpa tvättmedel så du kan tvätta kläderna

2008-04-26 @ 20:11:37
Postat av: Helena

En jag känner? Då vet du att jag inte är en sådan som gissar...

2008-04-26 @ 20:33:58
URL: http://hella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0