Klättra på min vägg

Somnade på soffan igår (helt väntat), och när jag skulle lägga mig i sängen var katten klarvaken. Hon hoppade på mig och skrek så in i helvete. Jag lyckades inte lista ut vad det var hon ville. Sen ställde hon sig på bakbenen med framtassarna på väggen, och drog med tassarna, som om hon försökte klättra. Det rispade i väggen, men som tur var syntes det ingenting på tapeten. Jag sa till henne att hon inte fick göra så. Då hoppade hon ner från sängen och började rispa på ett annat ställe.
Jävla katt. Klart att jag fick svårt att somna då, när det fanns en risk att hon skulle riva upp mina tapeter. Inte förrän hon låg bekvämt tillrätta i soffan kunde jag sluta mina ögon.

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0