Konsertoutfit



Den här trasan hade jag på mig på konserten igår. Köpte den i veckan, och nu är jag kär i den. Hade pantalonger under, då det igår fortfarande var vinter ute (men mycket hjälpte det när jag även invigde min nya vårjacka och dessutom glömde halsduken hemma). Den finns även i gult och rött, har jag sett. Man kanske ska förse sig med ytterligare en färg...

Det kanske kan tyckas lite avklätt att gå på konsert i en axelbandslös klänning mitt i vintern, men det var perfekt. Man blir ju rätt varm att under flera timmar stå inklämd bland massa människor, som hoppar och utsöndrar värme. Med denna klänning blev det inte alls så varmt som det ibland kan bli.
Efter konserten gick vi till Pelikan, där jag drack drinkar och E drack öl. Och då passade min partyoutfit in väldigt bra. Det spelades för övrigt mycket bra musik på Pelikan. Kan varmt rekommendera det stället om du befinner dig i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: punk

Var ligger pelikan

2008-04-20 @ 21:52:19
Postat av: Helena

Det ligger på Blekingegatan 40, på Söder. De har även väldigt goda köttbullar, om man är hungrig.

2008-04-20 @ 21:56:44
URL: http://hella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0