Låten om mig

Har under den senare delen av dagen haft en låt som har upprepats gång på gång i mitt huvud. Det blir ju så ibland, och det brukar vara störigt, men den här gången är det extra jobbigt. Låten är en av de låtar som exet J skrev till mig. Den handlar om hans kärlek till mig. Som inte längre existerar.

Jag älskade den låten. Jag älskade när han plockade fram sin gitarr och spelade den. Jag älskade hur han såg på mig när han sjöng den. Jag upplever inget av det numera, och har inte gjort så på många år. Ingen gitarr, ingen sång, ingen blick. Ingen låt. Så jag undrar var det kommer ifrån helt plötsligt. Kanske är det min kropp som försöker visa mig att jag behöver lite kärlek i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0