Lukta gott

Jag skulle vilja köpa en ny parfym. I mitt skåp finns idag:

Ralph Lauren (den klassiska blå flaskan), som jag nästan aldrig använder för att jag glömmer bort den.
DKNY "Be Delicious", som jag har haft ett bra tag och alltid använder. Älskar fortfarande den doften, men har börjat tröttna något. Det kan ju vara kul med förändring...
Sergio Tacchini "Donna", som är den doft jag alternerar med när jag tröttnar på DKNY.

Dessvärre anser jag att det är på tok för dyrt att köpa parfym bara för att jag vill ha en ny. Det hade varit en annan sak om jag verkligen behövde för att allt jag har är slut.
Mina föräldrar ska ju i och för sig åka på kryssning i maj. Jag kan ju välja ut några dofter som jag är intresserad av, och sen kan de få köpa en av dem. Lite billigare. Mycket bättre än de dyra pengar man får lägga i butik på fastlandet. De ska nog få köpa någon alkohol till mig också när de ändå håller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0