Planen - så ser den ut

Vi har en plan.

Nu: Piffa till mig lite. Det vill säga sminka mig, byta ut trasorna jag har på mig nu mot en roligare klänning (har dock inte bestämt mig för vilken än, så det blir väl ett panikval i sista minuten), fixa med håret på något roligt sätt (åtminstone dra igenom borsten några gånger). Måste även bädda med nya lakan i sängen, för det problemet vill jag inte ha när jag kommer hem inatt.
Ca 18:00: Möta upp Marielle och åka hem till Micke för att dricka lite vin.
Senare: Åka in till stan och besöka fortfarande ännu inte bestämd restaurang. Där ska vi inta lite mat och alkohol och vädra våra innersta tankar om livet.
Ännu senare: Gå vidare och fortsätta dricka alkohol någonstans?


image268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0