Resultat: Operation Garderobsrensning

Nu är jag klar med min garderobsrensning, och det är dags att summera ihop resultatet.

Jag har kasserat:

- 9 linnen
- 5 bh:ar
- 2 kjolar
- 2 par byxor
- 3 t- shirts
- 1 blus
- 5 toppar
- 2 polotröjor
- 1 munkjacka
- 2 tröjor
- 1 nättröja

När jag ser det på pränt ser det väldigt mycket ut, blev upptäckte jag nu. Men det är det inte. Garderoberna är precis lika fulla som förut (kan kanske ha något att göra med att jag nu har stuvat in massa nyshoppade kläder som itne fick plats tidigare). Jag måste erkänna att jag är lite besviken, även om jag är aningen stolt över att jag ändå lyckats rensa ut någonting överhuvudtaget.

Nästa projekt får bli att skaffa en låda under sängen, där jag kan lägga massa saker som inte hör hemma i min byrå (för de är inte kläder). Fixar jag detta, innebär det att jag får ytterligare två och en halv byrålådor att fylla med kläder.
Skulle även behöva hitta en lösning för alla mina skor. De finns överallt. Det är som att de förökar sig (Bevis på detta måste ju vara att jag har likadana skor i olika färger. Flera olika Converse, flera olika andra tygskor. Har två par exakt likadana leopardmönstrade skor. Illa.). Men det får bli ett senare problem.

Kommentarer
Postat av: bellisima

duktigt att rensa så där!

2008-04-13 @ 17:50:57
URL: http://bellisima.webblogg.se
Postat av: Maria

Haha. Hade rensning förra helgen, blev väl tre stora papperskassar. Har jag mer plats? Nej! Fler lediga galgar? Nej!

Och mina skor förökar sig de med. Hur går det till? :-/ Som kaniner är de!

2008-04-14 @ 09:15:59
URL: http://momo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0