Sängen kallar

Dags att sova, annars kommer jag aldrig att orka upp imorgon. Och morgondagen kommer att bli en intensiv dag. Receptionen, men jag lär åka på massa andra saker ändå. Lunch med M. Middag med min danska vän Martin. Ska bli kul att skvallra med honom, höra vad han tycker om vår gemensamma chef.

Det får bara inte bli alltför sent imorgon. Måste försöka städa upp lite hemma, för på torsdag kommer N med Colfax. Jag ska vara kattvakt igen, denna gång över helgen. Kan vara bra om lägenheten är i fint skick då, för hon gillar inte dammsugaren.

Men innan jag slocknar - dags att tänka ut vad jag ska ha på mig imorgon, så att det problemet är ur världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0