Sofistikerad mat - jag borde lära mig

Jag önskar att jag vore litebättre på att laga nyttiga näringsrika måltider till mig själv. Jag äter aldrig frukost på helgerna. Ska jag vara riktigt ärlig äter jag inte frukost hemma någonsin, inte heller på vardagarna. Då köper jag med mig en fralla från bageriet, som jag trycker i mig på jobbet.
Det händer för ofta att jag bara äter en måltid om dagen på helgerna. Det är helt enkelt inte roligt att laga mat till sig själv, för att sedan äta den i sin ensamhet framför tv:n. Av samma anledning lagar jag oftast något väldigt enkelt.

Därför är det kanske inte så konstigt att jag saknar Kevins kokkonst. Jag skulle också vilja ha den passionen för matlagning. Nedan visar jag nu några bilder på vad han hade att bjuda på när jag var i Australien.

     



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0