Sthlm

Första avsnittet av SVT:s nya serie Sthlm är precis slut. Det kommer att sändas som sex stycken fristående delar, och jag måste säga att den här första delen var riktigt bra. Jag är ju som bekant väldigt svag för både Erik Johansson och Eva Röse, som båda var med i detta avsnitt, och att de två äntligen fick pussas var som chokladsåsen på glassen. De borde vara ett par på riktigt, så snygga som de är ihop.

Även om Erik Johansson inte kommer att vara med i fler avsnitt (vilket är på tok för synd, för han är min stora favorit och har så varit i många, många år), ska jag försöka följa den här serien. Och hoppas att nästkommande avsnitt är precis lika bra som det första.

image258

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0