Berövad på kräftskivan?

Igår var det kontorsmöte på jobbet, och vår vd pratade på om ditten och datten. Bland annat om att vi ska ta en dag när vi ska sitta och gå igenom massa jobbrelaterade saker, och sedan på kvällen hitta på något, typ gå ut och äta. Som jag förstod det blir detta på bekostnad av den traditionella kräftskivan.
Kräftskivan brukar omfatta även respektive, och brukar vara väldigt lyckad. Men nu byts den alltså ut (om jag har förstått det rätt, vilket jag är övertygad om att jag har) och istället får vi ett evenemang där tre fjärdedelar av de anställda komemr att gå hem så snart maten är uppäten.

Nej, det är en jäkla skillnad på kräftskiva och planeringsmöte/ kick off, ochj ag tycker inte att det ar ut varandra. Kick off borde vi egentligen ha haft redan i våras, för det är så många som är nya. Fan, jag orkar inte sitta och lyssna på massa skitsnack en hel dag. Jag känner mig ändå inte helt delaktig i det här företaget. Hellre kräftor.

Kommentarer
Postat av: jenny

Besök gärna min blogg oxå och ge en åsikt eller så. :)

2008-08-07 @ 14:48:58
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0