Dålig planering...?

Förstår inte varför jag ska proppa dagarna innan jag åker fulla med aktiviteter. Idag åkte jag hem till Marielle efter jobbet. Vi skulle egentligen ha lagt upp lite planer inför resan, men så blev det inte. Imorgon ska jag luncha med E. På kvällen ska jag träffa M, men jag räknar med att hinna hem emellan och städa lite. Det blir nog middag på någon grek på Söder. As usual.

På fredag är det avskedsmiddag för Kristofer hemma hos Therese och Sebbe. Men det är också Stockholmsdagen - 080808, och på kvällen spärras Stureplan av och blir ett stort dansgolv. Ska gå dit med Marielle. Inte för att festa, mer för att se. Men känner mig inte så sugen om det regnar. Oavsett vilket, så blir det sent i alla fall.

På lördag börjar ridningen igen, efter sommaruppehållet. Och på kvällen är det Winnerbäck, Krunegård, Miss Li med flera som spelar på Zinken. Förhoppningsvis är det regnuppehåll. Men konserten lär sluta sent, och kl 5 morgonen efter måste jag vara på Arlanda. När ska jag hinna packa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0