Fest på Stureplan

Svängde förbi Stureplan igår, där 080808- festen pågick. Kul att det för en gångs skull händer något i Stockholm, men som väntat spårade det ju tydligen ur. Det var ignenting som jag upplevde, då jag stod i baren vid Biblioteksgatan, men när jag var åter ute på Stureplan kom irritationen över att musiken var avstängd och aldrig verkade komma igång igen. Då drog jag hem.

Det finns väl några saker som man kan anmärka på, bortsett från att det blev stökigt. Baren på Biblioteksgatan var en riktigt bra idé - men vem kom på tanken att det bara skulle vara typ två bartenders där? Det var galet mycket folk och man fick vänta länge om man ville ha en öl för 52:-. Inte värt det.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0