Frustrerad

Det märks att folk börjar komma tillbaka från semestrarna nu. De börjar höra av sig och vill att man ska ringa upp om saker som är oklara. Och jag orkar inte prata med dem. Speciellt inte som att många saker inte är mina att ta tag i, men det finns ingen annan här på kontoret som kan göra det när folk är på semester så jag får göra det i alla all.

Och det är så enormt frustrerande att inse att man kanske faktiskt kan hjälpa till emd vissa saker, men att det inte går ändå för att man inte hittar sakerna på servern. Om jag bara visste var de låg sparade skulle det kanske funka, men hur mycket jag än letar hittar jag inget. Jag kommer att bli galen. Det kan jag nästan vara säker på.

Jag får försöka tänka positivt. Jag jobbar faktiskt bara den här veckan, sedan komemr alla att vara tillbaka i september när ja gär tillbaka. Och då kommer inte dessa saker att ligga på mig längre. Då komemr det bara att vara de gamla vanliga grejerna att behöva ta tag i. Och det räcker gott och väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0