Håkan i oktober

Yeah! Tack vare en annan bloggare fick jag upp ögonen för att Håkan spelar i höst. Så nu är biljetter fixade åt mig och E till spelningen på Cirkus den 29 oktober. Ska bara hitta ett tillfälle att hämta ut dem också. De är redan betalda, så jag antar att de är mina tills jag plockar ut dem. Dessvärre harj ag inte något Ticnet- ombud i närheten av mig, det närmsta ligger vid Globen och dit tänker jag inte åka. Får se om jag kan ta mig till stan när jag är tillbaka från Gotland.

Om jag räknar rätt blir detta min fjärde Håkan- konsert i år. Kan det verkligen stämma...? Hösten blir kanske inte så tråkig ändå. Vilket jäkla konsertår. Helt sanslöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0