M

Jag blir alltid så kluven varje gång jag har träffat M. Å ena sidan vill jag krama och hålla honom i handen. Å andra sidan tror jag inte att det skulle kunna funka. Han och E är väldigt olika varandra. Och jag vet inte vad jag helst har. Vem jag helst har. Den ena är jag ju säker på var han står medans den andra fortfarande är en gåta. Och jga hatar att behöva fatta beslut när jag själv är osäker. Men det börjar bli dags för det snart.

Ikväll hade jag inte haft något emot M. Jag har sällan något emot honom. Han är väldigt lätt att ha att göra med, han pratar lika mycket som jag och han är rolig. Jag gillar honom. Men jag är inte säker på att det skulle bli bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0