Öl på morgonen är bra för...?

Nu har jag landat hemma i Sverige efter en veckas semester på den grekiska ön Thassos. Ja, egentligen har jag befunnit mig på svensk mark i fyra och en halv timme. Och jag måste säga att det inte har varit alltför roligt hittills. Och det beror på vädret. Inte roligt att åka från 35 gradig värme och sol för att komma hem till 15 grader och regn.

Men å andra sidan var ju regn det första som mötte oss i Grekland också. Det värsta oväder jag någonsin upplevt. Regn, åska och blixtar som avlöste varandra. En blixt slog ner ca 30 meter ifrån mig och Marielle, jag såg gnistor och det började att lukta bränt. Mindre trevligt.

Hade dessutom bara sovit ca en och en halv timme natten innan vi åkte. Då var det bra att kickstarta dagen med en öl på Arlanda kl 05:30. Man kände ju av den rätt bra, om inte annat... Och jag ser den som ett hjälpmedel mot min flygrädsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0