Reglerna ska inte brytas

Är uttråkad. Vet att jag kanske borde lägga lite energi på att städa här hemma, men hur kul är det? Å andra sidan kan jag börja fundera över vad jag ska ha med mig till Grekland - men det tänker jag förvägra mig själv så länge jag inte städar. När det är rent och snyggt kan jag få börja kika på det. Vilket innebär att jag måste börja städa så smått, för jag är rätt upptagen i veckan och måste hinna packa någon dag också.

Det är en bra regel. Ingen planering förrän det är städat. Undanplockat, då. Dammsuga får jag göra någon dag när klockan inte är så mycket. Man vill ju inte störa grannarna (nu försöker jag att låtsas som att jag är exemplarisk granne också, suck). Och jag ska inte bryta mina egna regler den här gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0