The Last Shadow Puppets

Långt efter alla andra har jag nu fått reda på att The Last Shadow Puppets spelar på Cirkus i oktober. Jag är ju ett fan, om än inte något jättestort sådant. Frågan jag nu ställer mig är om jag är villig att betala 360 spänn för denna konsert, där jag egentligen bara är ute efter en enda låt. Alla låtar på deras platta är i och för sig bra, men det är bara en som verkligen har satt sig.

Å andra sidan älskar jag att gå på konserter, och skulle säkerligen inte vara missnöjd efter en konsert med The Last Shadow Puppets. Men tänker jag efter är det inte värt de pengarna. De kan jag ha roligare för. Förhoppningsvis dyker det upp andra konserter med artister som ligger mig varmare om hjärtat än så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0