Tro det eller ej

Jag är vaken, sedan snart en timme tillbaka. Och jag har ätit frukost. Något som aldrig händer när jag är ledig. Jag till och med köpte mjölk igår, så att jag skulle kunna göra o´boy. Jag förvånar till och med mig själv.
Jag har däremot inte gjort så mycket mer än att äta frukost. Har fastnat framför datorn. Anledningen till detta är att jag Facebook- chattar med min kusin i Australien. Sånt prioriteras.Särskilt som vi kan utbyta skvaller om vad som händer i släkten. Mycket värdefullt. Och det är så vår släkt fungerar. Ingenting kan hållas hemligt, bortsett från några få saker. Om jag berättar något för mina föräldrar kan jag ge mig fan på att någon av mina kusiner konfronterar mig om detta inom en snar framtid.

Planen för dagen är att jag inom en halvtimme ska åka in till stan och se om jag inte kan shoppa upp delar av lönen som har kommit in på kontot idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0