Augustiregn

Spenderade kvällen med Henning i Kaffekoppens källare. Min middag blev hallonpaj med vaniljsås och en latte. Väldigt näringsrikt och mättande. Kan vara därför jag är hungrig nu...
Den stora frågan är hur jag ska kunna sova efter att ha hört Hennings spökhistorier. Jag tror ju som bekant stenhårt på andevärlden, och det ger mig rysningar av både spänning och obehag att höra om vad andra människor har sett och hört. Men jag har svårt att sova efteråt.

Självklart kom regnet till Stockholm lagom till kl 17, och jag hade varken kofta, jacka eller pantalonger på mig idag. Bara klänning, visserligen med ärm till armbågarna, men ändå lite väl kallt. Förhoppningsvis klarar jag mig undan förkylning och annan sjukdom som kan framkallas av regn och rusk.



Kommentarer
Postat av: heidi

i know.. en del av mitt hjärta.. sånna minnen... men den e fin när man längtar vill jag bara lyssna på den..

åh vad spännande det där med henning.. finns det sånna man kan gå o lyssna på? alltså ställen.. vill oxå bor i lilla borås . jag tror oxå så mkt på andevärlden skulle nog inte heller kunnat sova..

2008-08-05 @ 09:12:22
URL: http://heidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0