Vill inte, vill inte, vill inte, vill inte!!!

Min semester är slut. Det känns som att den har pågått i all oändlighet (förmodligen för att det har varit full rulle) men samtidigt har de här tre veckorna gått alldeles för snabbt. Jag har riktigt mycket ångest.
Jag pratade med Ingela idag, och hon vabbar imorgon så det blir receptionen för mig hela dagen. Vilket i och för sig är en slow start (förhoppningsvis), men samtidigt blir det nog inte så populärt. Men det är inte mycket att göra. Jag klagar inte, det får andra stå för.

Usch, jag vill inte. Nästa lediga dag är vid All helgona, i slutet av oktober. Det är långt dit. Och förmodligen kommer många saker att förändras. På ett sätt vill jag verkligen inte det, men å andra sidan vet jag ju att det är för det bästa och jag kan inte vara egoistisk. Nu gäller det att bara bita ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0