Vilse bland dagarna

När man har haft semester i tre veckor börjar hjärnan uppföra sig lite konstigt. Jag har absolut ingen koll på dagarna längre. Hele den här veckan har varit knasig, för man har ju ingenting att riktigt rätta sig efter. Alla dagar har varit som lördag.

Ligger just nu en dag före. När jag vaknade imorse var jag övertygad om att det var söndag. Även om jag skulle till stallet, som varje lördag förmiddag, kändes det i kroppen att det är söndag. Men icke, vilket jag är extremt glad över. Det är söndag imorgon, vilket innebär en helt vanlig helg innan jobbet börjar igen på måndag. Det tackar jag för.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken cool outfit Jennifer har där!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0