Bara en massa stress

I dag är dagen då det smäller! Dumt nog känns det inte alls som julafton, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att  få till den där julkänslan. Förhoppningsvis hjälper det att slå in julklappar. Det är det jag ska ta mig för nu, för jag råkade somna ifrån det igår. Slocknade på soffan vid 21- tiden, och trodde att det var mitt i natten när min mobil ringde en halvtimme senare. Det var som om någon hade slagit något hårt i mitt huvud.

Dagen ser i alla fall ut som följer:

Slå in julklappar.
Tvätta håret.
Sminka mig (finns en risk att jag får göra detta hemma hos päronen).
Äta frukost.
Städa hjälpligt.
Åka till mormor, min skjuts kommer kl 12.
Åka till Barndomshemmet.
Vänta.
Titta på Kalle Anka kl 15.
Äta julmat.
Äta risgrynsgröt.
Öppna julklappar.
Ha trevligt med släkten.

Och en viktig sak: Jag måste hålla mig vaken. Förra året somnade jag i en fåtölj tidigt under kvällen. Det är faktiskt inte så himla trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0