Hotellfrukost utan hotellvistelse




Jag och Emma var på grötfrukost på Radisson SAS Hotel vid Nybrokajen i morse. Kl 7 hängde vi på låset, först så klart. Och jäklar i mig vilken frukost. Det fanns bröd i en mängd olika former, flera olika sorters ostar, julskinka, vanlig skinka, rökt lax, ägg, risgrynsgröt, glögg, lussebullar, knäck, ischoklad... Självfallet tryckte vi i oss mer än vi egentligen orkade, men det får man göra ibland.

Gratis hotellfrukost fast man inte bor på hotell is the shit! Det skulle jag kunna tänka mig oftare. Och ytterligare en bra sak kom ut ur detta. Vi blev inbjudna till Radisson SAS Royal Viking Hotel på Vasagatan för en titt runt i deras lokaler samt en drink, och det tackar man ju inte nej till. Gratis är gott.


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0