I en källare

Dagens efter jobbet- aktivitet var fika med min gamla klasspolare Henning. Han som även har lärt mig hur man gör köttfärsås av den sort som skrämmer bort alla vampyrer inom hundrafemtio mils radie. Fick äntligen den där broccoli- och ädelöstpajen som jag har längtat efter så länge. Men latten som jag drack var onödig, för jag känner mig inte ett dugg trött trots att klockan är sen. Platsen var favoritfiket Kaffekoppen i Gamla stan. Dessvärre var det extremt nere i den gamla källaren, så jag skulle inte bli ett dugg förvånad om jag åker på en rejäl förkylning.


    

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Helena!



Jag vill inte göra reklam i din blogg, men jag skulle hjärtligt uppskatta om du skulle kunna göra ett inlägg i din blogg och länka till mitt senaste inlägg. Jag tycker att det är en sak som folk verkligen borde få upp ögonen för!



Tack!

2008-12-03 @ 23:14:44
URL: http://bignono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0