Julklappar

Min släkt är rätt galen när det kommer till julklappar. Det var som allra värst för några år sedan, när julklappshögen nästan växte sig högre än julgranen. Numera har det lugnat sig lite, men det läggs ändå ner åtskilliga slantar på julklappar. Oftast är det dessutom saker som man verkligen vill ha. I år var det många som lyckades pricka in saker som jag inte hade önskat mig, men som jag faktiskt verkligen behöver. Guldstjärna för det.

Och det här är vad jag fick.

En extern hårddisk (perfekt för alla foton och all musik)
En telefon (den jag har i dag har en hemsk signal som inte går att sänka)
Snabba Cash, pocketbok
Luftslottet som sprängdes, pocketbok
Låt den rätte komma in, pocketbok
Termometer
Knivar
Pantalonger
Mugg med tillhörande te, som luktar jättegott.
Presentkort på bio.
Presentkort 600:- på Ginatricot
Almanacka 2009
Badlakan samt tillhörande handdukar i fin blå färg
Tre olika chokladaskar.
Berlock från Snö of Sweden
Tre par örhängen, varav två av paren skickades från kusinen i Australien
Ett uppläggningsfat
Glasvegas, cd- skiva
Resväska i kabinmodell
4200:- i kontanter










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0