Miss Li

Gårdagskvällen spenderades på Debaser Medis med E. Vi åt middag där, chiliburgaren som vanligt och jag lyckades inte ens trycka i mig halva. Jag undrar vad den stackars servitrisen tänker - för det är alltid samma tjej som jobbar när vi käkar där. Aja, hon behöver inte oroa sig över att jag medvetet väljer att inte äta för att gå ner i vikt, eller att jag spyr upp det lilla jag äter senare på toaletten. Även om det var nära att jag gjorde det igår, då pommes fritesen stod mig långt upp i halsen och nästan sprutade ut ur öronen. Det är bara mycket mat och jag blir mätt väldigt fort.

Men jag och E var inte där för chiliburgaren. E var mest där för att se Little Marbles. Två tjejer i tonåren som gör charmig musik. Dessvärre var de mest skrikiga och tramsiga på scen, och det föll mig inte alls i smaken. Jag var mest där för att se Miss Li, som är en av mina favoriter. Och jäklar i min låda, vad hon var bra. Bäst var, självfallet, Oh Boy. Och Om du lämnade mig nu. Och tro fan att jag, och alla andra, blev extremt förvånade när Lars Winnerbäck himself dök upp på scen och sjöng med henne i duetten.

Dessvärre fick jag inte höra min tredje favorit, Late Night Heartbroken Blues. Därför lägger jag upp den här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0