The first day of the rest of my life

Ok, nu är jag dramatisk. Det kanske inte är för resten av mitt liv, men det är definitivt för en tid framöver. I dag var första dagen på mitt nya jobb. Det var sjukt nervöst i morse, men fjärilarna i magen lugnade ner sig efter ett tag. Mina nya kollegor verkar vara trevliga. Men jag kommer att få problem med alla namn. Kanske inte så mycket vad gäller killarna på min avdelning, men alla andra miljoner människor som jag hälsade på i dag.

Den här veckan ska jag mest ha introduktion. Sitta med olika kollegor varje dag och få lite förståelse för vad det är de gör. Så kommer det att vara fram till nyår. Efter nyår blir det butik någonstans i Stockholm i tre veckor. Och sedan är det två veckor nere i Halmstad som gäller. Säkert nyttigt, men jag lär ju känna mig extremt ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0