Valet blev självklart

Igår kväll funderade jag över hur jag skulle spendera Annandagen. Åka in till stan och reashoppa, eller städa lägenheten. Det sistnämnda behövs verkligen, då jag har låtit mitt hem förfalla. Jag känner mig själv, och reashoppa hade ju varit väldigt trevligt. Samtidigt har jag inte det där shoppingsuget, och så är det kanske lika bra att låta bli och spara sina pengar.

Då återstår ju alternativet städa. Inte så kul, kanske, men som sagt väldigt välbehövligt. Fick dessutom sms av M. Vi hade bestämt att ses i kväll, och nu blir det så att han kommer över till mig när han har varit och käkat med släkten. Detta gör ju att jag måste städa. Positivt på ett sätt, för det ger mig inget val, men samtidigt jobbigt att ha den pressen. Tack och lov behöver jag inte börja städa än, jag hinner slappa lite först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0