A night at the Oscars

Jag hade ju inte möjlighet att gå på Oscarsgalan det här året heller, tyvärr. Tråkigt för mig, som är så förtjust i alla fina klänningar. Här kommer ett axplock på sånt som jag tyckte var fint på röda mattan.

Katherine Heigl, 2008 Academy Awards, Oscars Red Carpet Arrivals    Renee Zellweger
Foto: Kevork Djansezian/ AP                    Foto: Frederick Brown/ Getty


Jessica Alba    Jennifer Garner in Oscar de la Renta and Van Cleef and Arpels, 2008 Academy Awards, Oscars, Red carpet arrivals
Foto: Vince Bucci/ Getty                              Foto: Jeff Vespa/ WireImage

 Anne Hathaway    Heidi Klum
Foto: Stella Photagraphy/ Elevation          Foto: Carlos Diaz/ INF Goff

Många fina klänningar, och jag har svårt att hitta någon riktig favorit. Skulle väl i såna fall vara Anne Hathaways alternativt Jessica Albas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0