Dagens shopping(fynd?)

Idag har varit en helvetesdag, och för att muntra upp mig själv sprang jag på kvicka klackar iväg till H&M när klockan slog 17:00. Jag orkade inte jobba över, även om jag kanske borde ha gjort det.

Detta är vad jag kom hem med.

image10

129:-. Har inte särskilt många såna här toppar med tryck, och tänkte att det kan ju vara trevligt att ha ibland. Den här var dessutom lite rolig med tryckknappar längs hela ryggen.

image11

Såklart en klänning. 198:-, vilket ju inte är farligt. Är inte så mycket för randigt egentligen, tycker det är snyggt på andra men inte på mig. Och jag är lite rädd för att det är för mycket nattlinne över den. Men det är ändå något med den som jag gillar. En väldigt enkel vardagsklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0