En ny skinnjacka önskas

Jag vill ha en skinnjacka, och har så velat i många år. Har bara inte fått arslet ur och köpt en. Plus att det är svårt att hitta någon som jag gillar. Kan aldrig bestämma mig för hur jag vill att den ska se ut. Med muddar, utan? Mycket dragkedjor som detaljer eller inga alls? Det är ett svårt beslut, med tanke på att en skinnjacka kostar en slant.

Men jag gillar den som Anne Hathaway har på sig på den här bilden. Dessutom matchar hon den väldigt fint med den söta klänningen. Hårt och mjukt möts och blir perfekt.

Anne Hathaway


Bra tips på snygga skinnjackor och var man hittar dem mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh, den på bilden var riktigt fin, faktiskt. Dragkedjan påminner lite om den jag har. Jaa, se till att vara riktigt nöjd innan du slår till. Min kostade en bra bit över 1000 kronor, och vart så nöjd att jag haft den i 3 år nu =) Varvar givetvis med andra jackor också, men den är favoriten.

2008-02-09 @ 16:34:07
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0