En sak att pricka av

Jaha, så sitter jag här i soffan och det enda som jag har lyckats åstadkomma idag är att jag har tvättat håret. Och pratat med Marielle om kvällen. Hon har självklart både städat och rensat ur garderoben idag. Snacka om att min egen städångest blir värre...
Funderar på vad jag ska äta till middag. Magen börjar skrika efter mat igen. Redan. Trots att jag åt gröt vid 12- snåret. Gröt mättar länge. Ja, eller hur. Vad sägs om pizza? Inte vad jag behöver, men jag har ingenting i kyl eller frys och jag orkar inte springa till affären och sedan laga till något. Och ta hand om disken efteråt. Nej tack.
Pizza it is.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh, nu blir jag hungrig. Brukar bli ngt i stil med pizza på helgerna för mig, men idag ska vi laga kyckling hade vi tänkt. Fast disken är jobbig. Tog precis tag i den, men efter maten blir et ju ännu mer... Diskat är det enda jag åstadkommit idag, tänkte ta ett rens i garderoben med... Eller en del i garderoben. Blir byxor, tröjorna tar jag en annan dag =)

2008-02-09 @ 16:29:04
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0