Förberedelser

Har ägnat den senaste timmen åt att göra mig iordning för kvällens party. Bestämde mig ganska snart för den korta svarta kjolen, men vad ha till? Jag har inga bra partytoppar. Fick bli den svarta halternecken med paljetter. Svarta pantalonger. Rosa kuvertväska, men vilka skor? Klurade ett tag på de röda stövlarna, men inte om jag har den rosa väskan...
Ägnade ett tag åt att sätta upp håret, för att sedan riva ur alla hundratjugoåttatusen hårnålar igen, då jag insåg att det aldrig skulle hålla. Bara att börja om. Och det blev väl bra. Inte så värst rockigt, som sig bör för en rockklubb, men men. De stora örhängena och de röda läpparna hjälper kanske lite. Men jag skulle ha haft det där jäkla nitbältet som jag har tjatat om. Varför har jag inte köpt det än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0