Han vann 10,5 miljoner

Du kanske har läst om 26- åriga Niklas Karlsson som igår vann 10,5 miljoner på nätspel. Det är Jessicas granne. Vilken jäkla tur killen har. Satsa en tusenlapp, börja spela och sedan få in jackpotten. Varför händer sånt aldrig mig? I och för sig, jag kanske måste börja spela först...

Vad skulle jag göra om jag vann 10 miljoner? Jag skulle resa lite, upptäcka världen. Jag skulle kanske fundera över på att köpa en lägenhet i innerstan. Samtidigt försvinner så mycket pengar vid såna inköp. Och jag trivs ju rätt bra där jag är just nu.
Jag skulle shoppa mer kläder. Det skulle nog vara det första jag skulle göra. Kanske inte dyrare, bara mer. En ny digitalkamera. En byrå och en bokhylla. Jag skulle förmodligen kosta på mig att åka taxi hem från krogen lite oftare... Ja, 10 mille skulle inte sitta helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0