Helena planerar helgen

Härligt med helg. Och jag har ingenting planerat. Måste städa lite idag, men jag tänker avvakta någon timme till med det. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Och imorgon kanske det blir en liten promenad. Men inte så mycket mer. Precis vad jag behöver efter all januari- stress.

Kanske ska jag till och med gå så långt att jag gör ett försök att rensa ur i garderoben. Det behövs, kan jag säga. Och har ju köpt på mig lite nya kläder, som måste hängas in någonstans. Dessvärre är mitt stora problem att jag har svårt att göra mig av med saker. Speciellt saker som har ett sentimentalt värde. Inte bra.


Adam Brody
Foto: Nino Munoz

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig lördag! :]

2008-02-02 @ 14:07:41
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0