Jag som inte fick bli sjuk

Har lyckats dra på mig en förkylning. Det har inte brutit ut helt ännu, men jag känner hur eländet börjar smyga sig på. Lite tung i huvudet. Nysningar. Feber som ligger och puttrar bakom ögonen.

Har jag riktigt mycket tur blir det kanske inte värre än såhär. Om jag dricker mycket te, inte springer ute på nätterna (och om jag nu gör det ändå, får jag ta på mig en kofta), knaprar Ipren och sover mycket. Eller så får det bryta ut nu, jag får vara sjuk i en vecka och sedan bli frisk innan den 4 mars. Jag totalvägrar att vara sjuk när jag ska flyga. Senast jag var det pajade mina öron och jag hade lock och konstant ont i en månad efteråt. Och tvingades äta penicillin. Gråta på ett flygplan vill jag inte göra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0