Min lilla lista

Knåpar ihop en liten lista på saker som jag måste fixa innan jag sticker nästa tisdag.

- Köpa hårspray
- Köpa ny mascara
- Köpa present till Gabrielle och Kevin
- Kolla upp hur mycket bagage man får ta med sig (och kolla mått på handbagaget)
- Köpa nya lurar till Ipoden
- Växla lite svenska kronor till plastpengarna de har i Australien
- Lägga in ny musik i poden
- Inhandla en ny bikini (vet att det är kört att hitta någon jag gillar, därför letar jag inte ens)

Jag har tyvärr inte lyckats pricka av en enda sak på min lista (dvs den har inte varit längre än såhär). Jag borde nog ta tag i det, tiden börjar bli knapp. Men tror att det är för att jag inte har förstått att jag åker om några dagar. Känns fortfarande som att jag har all tid i världen på mig.
Så fort jag tänker på att jag ska åka mår jag dåligt. Är inte jätteförtjust i att flyga. Och speciellt inte att göra det ensam och så långt. Rädd för flygplatser, dessutom. Så Kuala Lumpur blir nog inte så roligt. Därför väljer jag att inte tänka på att jag ska åka. Och då får jag inget gjort, och kan inte bocka av saker på listan. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0