Mina skivor har anlänt!

Jippie, äntligen har de kommit, skivorna som jag beställde förra veckan!

Först ut, de söta pojkarna i Peggy Lejonhjärta. Har varit tyst om dem ett tag nu, men jag hoppas att det kommer att komma nytt material snart. Det räcker inte med bara "Viskningar och rop", jag vill ha fler skivor!



Sedan har vi mina favoriter Florence Valentin. Du har säkert hört Pokerkväll i Vårby Gård, men det är inte den enda bra låten de har gjort. Verkligen värt att lyssna lite extra på.



Juvelen. Snygg karl som gör snygg musik. I think I´m in love. Han är en av mina nya stora favoriter, och jag tycker verkligen att han ska få arslet ur vagnen och släppa en fullängdsplatta snart. Men jag antar att jag får nöja mig med ep:n så länge.



Och sist, men inte alls minst - Lars Winnerbäck. Ytterligare en artist som jag tycker gör fantastisk musik. Bäst på hans senaste platta är duetten med Miss Li.

Press 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0