Mitt förhållande till färgen orange

När jag var yngre avskydde jag färgen orange. Det var det fulaste jag kunde tänka mig, och jag hade hellre tagit spöstraff mitt på Sergels Torg än haft på mig något som var orange. Det är än idag inte någon favoritfärg, men jag har betydligt lättare för den nu. Mina ögon blöder inte längre av bara tanken på den.
Och jag kan faktiskt gå så långt att jag öppet erkänna att jag tycker att Victoria Beckhams klänning nedan är rätt så fräsig. Modigt att hon vågar. Jag kommer dock aldrig hamna där. I mitt fall kanske det blir någon schysst orange accessoar i framtiden, men that´s it.

Victoria Beckham, Donna Karan, Versace, spring trends, celebrity trends, celebrity fashion, star style
Foto: Nikolay Ignatovich/ Landov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0