Sjukdom - Håll dig borta

När jag gick från Marielel igår kväll började min hals att ömma. Kändes precis som det brukar göra innan det där riktiga halsontet bryter ut. Och imorse kändes huvudet lite tyngre än vanligt. Jag försöker intala mig själv att det är sömnbrist och vitaminbrist. Och stress. Men det finns ju en risk för riktig sjukdom.

Min vän Ingela i receptionen mår inte så bra idag heller. Hon mår illa, har ont i huvudet och är yr. Hon är dock på plats, men risken finns ju tt hon inte kommer att vara här imorgon. Och det går verkligen inte just nu. Och ännu värre är om jag skulle åka på samma sjuka. Eller något annat också för den delen. Men i dagsläget måste jag vara riktigt dålig för att jag ska stanna hemma från jobbet. (38 grader feber räcker - då är jag helt sänkt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0