Sur och grinig

Usch, jag märker att jag inte är mig själv just nu. Har en klump i magen, som letar sig upp mot halsen. Lite lätt illamående och ångestkänslor. Det positiva är att jag tror mig ha lokaliserat det egentliga problemet. Stress. Det är så otroligt stressigt på jobbet att jag helst av allt bara skulle vilja sjukanmäla mig och vara borta resten av veckan. Låta de andra sköta allt som måste vara klart innan nästa måndag.

Jag blir lätt irriterad, gärna på de andra som arbetar med kommunerna - och de är lika irriterade och lättretade som jag. Minsta lilla sak som är fel upprör som om världens undergång vore nära.
Jag vill inte prata med människor. Jag vill överhuvudtaget inte träffa människor. Jag vill bara vara ifred.

Jag känner bara allmän hopplöshet just nu. Inget ljus i tunneln denna vecka heller. Men efter nästa vecka, då kan det inte dyka upp fler oannonserade saker. Jag hoppas att jag då kan börja skratta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0