Telefonerat till andra sidan jorden

Så har jag för första gången slagit en pling till kusin Gabrielle i Australien. Kanske kan vara dags att börja planera lite, åker ju trots allt om tre veckor... Hon måste meddela idag när hon vill vara ledig. Får inte alla dagar med henne, men det gör inte så mycket. Jag kan nog underhålla mig själv.

Hon har i alla fall lovat att de ska hämta upp mig på flygplatsen. Detta är jag mycket tacksam över, då flygplatser är min skräck. Och påskveckan tänkte hon vara ledig många dagar. Andra veckan måste hon nog dessvärre jobba, men jag funderar på att åka någon annanstans i landet då. Kanske blir det hajarna i alla fall? Eller surfkurs. Eller något annat. Jag kikar på det sen...

Det börjar bli mer verkligt. För varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0