Tidigare shoppat men icke redovisat

När jag ändå håller på kan jag väl lika gärna slänga upp lite bilder från tidigare shoppingrundor, som inte tidigare visats. Eller använts.

Nedan min fina röda väska, inköpt på Mango med en röd prislapp som det stod 149:- på. Perfekt som partyväska, det rätta tillfället har dock inte dykt upp ännu.

image12

Denna härliga sammetsklänning kommer från Urban Outfitters. Inhandlades på rean i början av januari, och jag längtar tills jag får möjlighet att använda den första gången. Kanske på Karins 21- årskalas nästa lördag?

image14

Blommig tunika från MQ. Är egentligen inte mycket för mönster, men det här gillar jag. Väldigt somrig. Den följer definitivt med mig till Australien i mars.

image15

Tycker om alla tre fynden även om de ännu ej är använda. Men det finns ju planer för dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0