Addicted to Grey´s

Följde inte Grey´s Anatomy från början, då det gick på samma tid som både Lost och OC. Och nu har ju Heroes gått samtidigt. Synd, för det är fan en av de bättre serierna på senare år. Har dock upptäckt att det har börjat gå repriser på vardagar 17:35, från början. Detta innebär att om jag går från jobbet prick kl 17:00, och skyndar mig fort som attan, hinner jag hem för att se det. Kanske bara missar fem- tio minuter. Perfekt!

Dessvärre vill jag ju se så många avsnitt som möjligt, vilket leder till att mitt sociala liv blir lidande. Göra något efter jobbet? I don´t think so, jag måste hem och titta på Grey´s. Lam ursäkt... Ska på bio med M imorgon. Känns nästan jobbigt att missa min nya favvo- serie...

Får väl slå till om dvd- boxarna blir lite billigare någon gång (vilket påminner mig om att jag redan sumpat att köpa första säsongen för 199 pix en gång).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0