Dagens shopping

Tänk, jag har ork att lägga upp bilder på mina för dagen nyinköpta fynd.

Nedan mitt fynd från Wedins. Kostade en hundralapp, hade kostat 399:-. Älskar röda skor, så jag kunde förstås itne motstå frestelsen. Och jag gillar dragkedjedetaljen (syns inte på bilden, men det är dragkedja på båda sidorna på varje sko). Kan nog vara fina till en svart klänning.

image6


Den här lilla godbiten hittade jag på Ginatricot. Är egentligen inte så mycket för kläder med tryck, men den här tyckte jag om. Kan dessutom behöva kläder som inte är "jobbvänliga". De flesta kläder jag köper är ju såna som jag kan använda på jobbet, där vi har dresscode. Tror inte det skulle vara så uppskattat om jag kom i något sånt här.

image7

Jag är väldigt nöjd med dagens fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0